Professionele fotografie is een training die wordt gedaan met het doel afbeeldingen en/of afbeeldingen te maken die een verhaal vertellen of een boodschap overbrengen.
Ik kan ze dan aan een opdrachtgever laten zien, zodat zij kunnen ervaren hoe ik verwerk en hun visie voor hun visie zien.
riber diensten
Ik bied ook professionele fotoservices aan die de laatste hand leggen aan de bewerkingsfase. In deze plannen wil ik de A/E's of waar dan ook communiceren die een klant zullen vertellen over de foto die je hebt gemaakt. Dit gebeurt door middel van een reeks e-mails, waarbij ik in elke e-mail de klant een e-mail zal sturen en als ik iets niet vind, stuur ik ze een antwoord per e-mail.
De A/E's die in een professionele foto komen, zijn erg belangrijk. Het moet heel helder, scherp en in rust zijn. Ik werk graag met een digitale camera omdat ik in telefoto kan scherpstellen en er is iets heel bevredigends aan het indrukken van de digitale knop. Oké, misschien is dat een beetje sterk, maar zo werk ik. welke digitale camera ik ook gebruik, ik vind het prettig om handmatig scherp te kunnen stellen. Om deze reden draag ik mijn 16-32 mm-lens samen met een speciale internetverbinding bij me.
schaduwen
Ik geef er de voorkeur aan om mensen te schaduwen als ze een schoonheidstaak voltooien. Soms is het iemand die me recht aankijkt terwijl ik achter hen aan loop. Ik vergeet dat ze misschien niet direct naar me kijken en het geeft me de kans om mijn hoeken aan te passen. schaduwen vergt oefening omdat de persoon die me inhuurde, die direct achter me stond, niet het voordeel had van constante focus.
poseer ze
Ik werk het liefst met mensen in natuurlijk licht. Als ik met een commerciële fotograaf werk, krijg ik vaak onscherpe belichting en contrast. In dit geval corrigeer ik de mijne zo snel als ik kan, met behulp van de automatische instellingen van de camera. Om deze reden had ik een carry a carry a digital assistant bij me.
pas ze in de foto
Ik ben erg kieskeurig over de plaatsing van meubels in mijn foto's. Ik werk met het plaatsen van bedden, het regelen van bloemen en van kleding. Achtergrondlocaties zijn belangrijk. Ze moeten in perfecte proportie zijn en hetzelfde waargenomen licht hebben als de achtergrondelementen. Ik ben erg plannosed met de relatieve posities van bedden, planten en relatieve afstanden van de fotograaf. Op deze manier kan ik ze in de opname passen zonder dat ik moet bijsnijden en rand.
Ik ben me bewust van wat een marketingfotograaf zou zoeken in een foto en streef ernaar dit te bereiken. In postproductie vind ik het leuk om de afbeelding met kleur te verfraaien en de dictie van mijn schrijvers te verbeteren. Ook houd ik dossiers bij van waar en hoe verschillende foto's zijn gemaakt met verschillende camera's.
met je afbeeldingen
Ik deel een aantal van mijn afbeeldingen met mijn marketingcollega's uit het reclame- en marketingvak. Ik vind het ook leuk om een ​​verzameling van mijn foto's bij me te houden. Ze geven mij het vertrouwen dat ik mijn werk goed in de markt kan zetten.
Ik kan niet garanderen dat je succesvol een baan zult vinden, maar ik kan je vertellen dat als je iets meer dan het gemiddelde volhoudt, je dat misschien wel zult zijn. Blijf je portfolio opbouwen, het is al een goed begin!